Boom-bada-boom! Gandesc din nou si... iese fum

luni, iulie 31, 2006

Meet Fifi



Ea e Fifi... Sau Fifica, cum ii spun profanii...

Eu mi-am dorit-o, si... am primit-o.

Nu stiu de ce naiba ii spun tot timpul ca e geniala... Pentru ca tot ce face e sa se alinte... Probabil e singurul cuvant care imi vine in minte cand o vad...

Azi noapte, pe la 2, cand am intrat in casa, a venit in fuga sa vada cine e... Am mangaiat-o si a inceput sa se intinda...

“Si tu ai nevoie de putina dragoste, Fifico?”

6 comentarii:

Anonim spunea...

woooooow.....o vreau si eu :(( ce-as vrea sa o dragalesc si eu....

Ovidiu spunea...

Eram sigur ca o sa-ti placa! Pe mine unul m-a innebunit! E... geniala!

Anonim spunea...

Vreau si eu s-o vad, serios...e superba, vreau sa fie a mea :)

Ovidiu spunea...

Pai, din pacate, nu e nici a mea... E a unei prietene care a plecat, pentru o luna, in Franta...

Daca era a mea... Ti-o daruiam! Cross my heart and hope to die...

Anonim spunea...

Frumos ! :)

Ovidiu spunea...

Asta ziceam si eu...