Boom-bada-boom! Gandesc din nou si... iese fum

sâmbătă, iulie 22, 2006

Un alt gen de spamm

Cum mintea mea nu prea stie sa fie cuminte, acum vreo doua nopti, stand la fereastra si privind orasul, atat cat se poate vedea el de la etajul 4 al unui bloc din Tineretului, mi-a venit o idee...

La inceput era destul de vaga dar, staruind asupra ei, a inceput sa prinda forma...

“Si daca ma injura lumea?”

“Pai, fii sigur ca o sa te injure!”

“Si daca o sa am probleme?”

“De ce? Cat rau poti face cu asta?”

“Dar...”

“Hai, ai curaj! Fa-o!”

“Stiu si io...”

“Fa-o!”

“Ok... S-o facem!”

Aveam nevoie de cate ceva...

In primul rand... Un e-mail extractor. Ce face asta? Recupereaza adrese de mail din anumite site-uri. Este un foarte bun instrument de marketing atunci cand trimiti newsletter pentru a te promova... Softpedia... Download... Got it!

In al doilea rand... Site-ul. Ceva gen portal, pagini aurii sau informatii... Gasit si asta!

Dupa zece minute aveam peste 8000 de adrese de e-mail...

De aici vine si profilul victimelor: oameni care fac acelasi lucruri in fiecare zi, oameni care vin in fiecare dimineata la servici si incep ziua cu o banala cana de cafea... Le mai trebuia ceva pe langa asta!

In al treilea rand... O adresa de e-mail... Sa spunem gandbun@gmail.com. (Mai tarziu aveam sa aflu ca una nu e de ajuns... Si gmail-ul are o limita... pe zi!)

In al patrulea rand... Mesajul... Tot de pe net... O vorba a unui anonim...

“Traiul pe Pamant e scump, dar include o calatorie gratis in jurul Soarelui.”

In ultimul rand... Problema morala... O nota explicativa...

“ E numai o idee... Poti sa o iei ca pe un gand bun sau ca pe un alt fel de spamm.

Adresa ta am gasit-o in mediul public dar, daca acest gen de mesaj nu-ti este pe plac, ma pot opri... Tot ce ai de facut este sa-mi dai un reply cu [NU].”

Si-am trimis... peste 8000 de mail-uri. Iar din acestea, se pare, vreo 1000 nu mai erau valabile... Vreo 100 erau in concediu (reply automat)... Vreo 15 mi-au spus [NU]. (Destul de putin daca ma intrebati...) Vreo cateva reply-uri de genul: “ Nu stiu cine esti dar imi place ideea ta...” Sau: “Astept in continuare spamm-urile tale!” Bineinteles ca au fost si unele, trimise de pe adrese private, care sunau cam asa: “Termina ba cu aberatiile!”

Una peste alta, sunt multumit. A iesit bine... Si peste o saptamana, cand ma intorc de la munte, vreau sa fac din asta o traditie ...

A, uitasem un lucru... Motivatia. De ce am facut-o? Nu stiu, m-am gandit la mine... si cum mi-ar placea sa primesc in fiecare dimineata un gand bun... Nimic mai mult.

2 comentarii:

Anonim spunea...

recupereaza? rofl! proasta alegere de termeni.

Ovidiu spunea...

Daca te amuza atat de putin... nu poti fi decat un fericit!