Boom-bada-boom! Gandesc din nou si... iese fum

marți, septembrie 12, 2006

Pescar la apus


Ce m-a facut sa cred ca omul asta e pescar?

Fotografia e facuta pe Lacul Morii. In Bucuresti, deci... Nu cred ca poate exista cineva in orasul asta care sa traiasca din pescuit. Ca ocupatie de baza. Exista si posibilitatea de a ma insela insa nu cred ca exista pescari veritabili in Bucuresti. Poate doar cativa amatori... De Duminica, nu stiu. Si totusi, eu l-am facut pescar...

Alta intrebare... Daca omul asta a iesit la pensie si isi petrece o parte din timp pescuind iar cealalta jucand sah, sa zicem, in parcul Crangasi? Si totusi, nu l-am facut sahist! I-am zis pescar...

Ce m-a facut sa trag concluzia asta? Ce m-a facut sa-l incadrez in categoria asta? Asta il defineste ca om? Pana la urma e doar o umbra. Un contur intr-o lumina destul de palida... O amagire, poate... Si atunci, de ce l-am facut pescar?

Niciun comentariu: