Boom-bada-boom! Gandesc din nou si... iese fum

sâmbătă, septembrie 02, 2006

Pentru fotografi

Prima data am descoperit Pixelpost. Mi-a placut la nebunie simplitatea si eleganta site-urilor foto create cu el. Apoi am descoperit Coppermine. Aproape la fel de misto. Iata in continuare cateva exemple de photobloguri facute cu Pixelpost, alese aproape la intamplare...

http://photos.radbrad.com/

http://www.barmotez.com/

http://www.lbimaging.us/

Cred ca eu, insa, n-am avut noroc cu niciunul. Intocmai ca intr-o dragoste interzisa...

Am gasit hosting care intrunea toate conditiile pentru rularea Pixelpost. Am ridicat totul pe server cu un client FTP. Am instalat programul. Am executat programul. N-a trait insa prea mult... ERROR! ERROR!

Am inceput sa comunic cu Joey Spurling care face parte din echipa care a creat si a dezvoltat Pixelpost. Mi-a vegheat fiecare pas la fel cum o mama face cu un copil mic. Am invatat destule lucruri de la el... Dar tot n-am reusit sa fac site-ul sa mearga. I-am dat lui username-ul si parola dar nici el, care le stia pe toate, n-a reusit sa-l puna pe roate. Nu doresc sa le fac reclama negativa celor cu hostingul dar, credeti-ma, mi-au mancat vreo doua saptamani din viata...

Acum insa, am descoperit altceva... Carbonmade. Nu e chiar acelasi lucru dar, datorita lui, mi-am atins scopul... phot-o-mania. Si e atat de simplu...

Probabil, daca as avea mai multe fotografii care ar merita incluse in galerie, as deveni nervos... Varianta gratuita nu-ti permite decat 35 de fotografii in portofoliu. Dar, asa... Nu prea ma deranjeaza.

Ma gandesc sa platesc... (12 dolari pe luna? Ce, ai innebunit? Mai bine iti cumperi domeniu & stuff!) Nu stiu... Vedem...

P.S. Nu’s ce-am avut de am scris postul asta dar, va rog sa ma credeti, este rezultatul unor frustrari acumulate! Sau pretext pentru a ma lauda cu phot-o-mania...

Niciun comentariu: