Boom-bada-boom! Gandesc din nou si... iese fum

joi, august 31, 2006

Optimizare

Ok! M-am hotarat sa-mi optimizez modul de viata! Sa umblu pe ici pe colo pentru al face cat mai... traibil. O fi posibil asa ceva?

Cu ce incepem? Cu somnul, fireste! In timpul saptamanii 6 ore pe noapte imi vor fi suficiente iar in weekend 8. Imi rezerv insa dreptul de a-mi alege o noapte pe luna in care sa dorm pana nu mai pot.

Doi – mancarea. O masa pe zi in zilele pare si doua mese in cele impare. Am realizat eu in ultimul timp ca, de obicei, nu mananc de foame. Lucrul asta trebuie sa se schimbe!

In al treilea rand... Cat mai mult sport! Obligatoriu, pe seara, o ora cu bicicleta. Ca alternativa – baschet, fotbal, tenis de orice fel, biliard. Biliard? Hmm! Implica tigari si bautura... Taiem de pe lista!

Patru... Capitol mare – munca. Pentru asta nu pot gasi decat un singur cuvant – eficienta. Cat mai putin efort pentru cat mai multi bani... Si glorie.

La sfarsit... Pasiunile: fotografie, muzica, literatura. Ce-mi mai ramane din timp. Sau din spirit.

Pai, sa incercam!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mult noroc! Si sa ne anunti si rezultatele...

Ovidiu spunea...

Pai, rezultatele sunt bune, deocamdata... Am inceput toata chestia asta acum vreo doua luni. Parca nu mai am nevoie de somn sau de mancare in ultimul timp... Am slabit cateva kg, fac sport zilnic si... parca gandesc altfel. Sper sa nu fie doar o impresie...