Boom-bada-boom! Gandesc din nou si... iese fum

joi, august 24, 2006

Dr. Jekyll and Mr. Hyde

Ajutor! Ma transform! Aaarrrrghh! Uga Chaka, Uga Chaka, Uga Uga Uga Chaka...

Pentru cei care ma cunosc... Sau nu... M-am uitat la meci. Nu spun la care... Nu vreau sa trezesc simpatii sau antipatii... Cata pasiune dezlantuita... Si cum m-am transformat cand am dat de televizor... Aaaaaaaaaaaaa... Baga-mi-as & stuff! Ce-i ala bun simt?

Bine ca s-au calificat toate trei, ca altfel m-ar fi dat de gol bucuria mea... Traiasca!

Atat am avut de zis! Si-acum ma intorc in copac...

4 comentarii:

Anonim spunea...

Printre cele mai bune posturi din ultima perioada.
Felicitari imblanite!

Ovidiu spunea...

Miau!

Anonim spunea...

stiu eu ce esti,esti.............

Ovidiu spunea...

Bine, bine, dar tine-le pentru tine... Incerc sa par impartial...