Boom-bada-boom! Gandesc din nou si... iese fum

luni, iulie 10, 2006

Mari Tampiti...

  • Gigi Becali a iesit pe locul 13 in topul 100 Mari Romani! That SOB!
  • Alte mentiuni: Gregorian Bivolaru pe 20. Mirel Radoi pe 21. Madalina Manole pe 44. Bula pe 59. Andreea Marin pe 66. Banel Nicolita pe 80. Claudiu Niculescu pe 83. Florentin Petre pe 84.
  • Am auzit ca in topul 100 al celor mai buni stelisti din toate timpurile, Mihai Eminescu ar fi pe 13...
  • Singurul criteriu de vot ar fi fost, conform TVR, valoarea. Valoarea? Ca in Valoarea mea, valoarea mea?
  • Eu l-am votat pe Eliade... Pentru Maitreyi... Pentru Romanul adolescentului miop... Pentru Tratatul de istorie a religiilor... Si acum regret! Uite in ce companie a ajuns!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Da si eu tot pe Eliade l-am votat si la fel,imi pare rau ca este pus langa Gigi Becali si altii care nu au ce cauta pe lista celor mai mari romani(numai pt simplul fapt ca bubuie de prostie sau nu au realizat nimic notabil)

Ovidiu spunea...

Si-atunci, intreb... Ain't life a bitch?